Reklamacije

I. Reklamacije na oštećenje u transportu:
ukoliko pri isporuci, od strane kurirske službe, uočite vidjliva oštećenja na transportnom pakovanju, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog artikla. Ukoliko artikal nije oštećen, možete potpisati prijem pošiljke.

II. Reklamacije na podatke ili pogrešno isporučen artikal:
ukoliko, po prijemu i otvaranju transportnog pakovanja, ustanovite da isporučeni artikal ne odgovara naručenom artiklu ( broj, boja, sam artikal … ) ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da ispoštujete sledeće korake:
– u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pristupite aplikaciji i popunite reklamacioni list.
– da bi status reklamacije mogao biti dostupan i vidljiv u svakom momentu, potrebno je da dostavite sve potrebne podatke.
– zapakovati isporučeni artikal u originalnu ambalažu. Osigurati od ispadanja iz iste.
– poslati po uputstvima koja ćete dobiti u aplikaciji.

III. Reklamacije na oštećenja nastala tokom nošenja artikla:
ukoliko, usled nošenja artikla, ustanovite da je došlo do nastajanja oštećenja i smatrate da su nastala kao posledica nesaobraznosti artikla, tj. posledica materijlanih nedostataka robe, molimo Vas da ispoštujete sledeće korake:
– pristupite aplikaciji i popunite reklamacioni list
– zapakovati artikal/ predmet reklamacije. Osigurati od ispadanja iz iste.
– poslati po uputstvima koja ćete dobiti u aplikaciji.
– u roku od 8 radnih dana dobijate odgovor od Reklamacione Komisije
– odgovor Reklamacione Komisije se sastoji iz odluke da li se reklamacija prihvata ili ne. U slučaju prihvatanja, odgovor sadrži i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 radnih dana.
– Reklamaciona Komisija će odbiti reklamaciju ako je nedostatak na artiklu nastao krivicom kupca, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi artikla, nepravilno održavanje artikla ili neadekvatnim korišćenje artikla.