PRAVILNIK O OPŠTIM USLOVIMA KORIŠĆENJA WEB PRODAVNICE GRUBIN ONLINE

Član 1

Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice grubin.rs definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane GRUBIN ONLINE prodavnice (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice grubin.rs

Član 2

Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.

Član 3

Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.

Član 4

Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.

Član 5

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:

– korak 1 – izbor proizvoda
– korak 2 – izbor količine
– korak 3 – provera tabele veličina
– korak 4 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka
– korak 5 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina
– korak 6 – zaključenje porudžbine
– korak 7 – preuzimanje robe i plaćanje pouzećem ili platnim karticama.

Član 6

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Član 7

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Član 8

Period obrade narudžbine je najčešće 5-7 radnih dana. Za sve narudžbine kreirane petkom i vikendom, period obrade počinje prvi radni dan – ponedeljak.

Član 9

Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.

Dostava robe i eventulna ograničenja:

  • Sve narudžbine se trudimo da pošaljemo u roku od 7 radnih dana od dana obrade narudžbine, ukoliko neki proizvod nije dostupan kontaktiraćemo Vas u cilju pronalaženja najboljeg rešenja. Tokom vikenda i praznika sve narudžbine šaljemo prvog radnog dana.
  • Dostava se vrši svakog radnog dana u periodu od 8 do 17 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ukoliko ne budete kući u trenutku isporuke kurir će ostaviti potvrdu o pokušaju dostave u kojoj će biti navedeni kontakt podaci i vreme pokušaja isporuke. Nakon dva pokušaja dostave i neuspelog uručenja pošiljka se vraća pošiljaocu. Ukoliko Vam roba ne stigne u roku od 7 radnih dana od dana potvrde narudžbenice, molimo da nas kontaktirate na mail shop@grubin.rs.
  • Prodavac ne snosi odgovornost za nemogućnost dostavljanja robe kupcu usled okolnosti  koji predstavljaju krivicu na strani kupca (nedostupnost kupca, pogešno uneseni lični podaci kupca u porudžbenici i sl.) Niti u tom smislu može snositi bilo kakve troškove.

Kurirske službe i troškovi isporuke

Vi birate:

  • Bex
    troškovi isporuke: 300,00 RSD
  • DExpress
    troškovi isporuke: 400,00 RSD

Za narudžbine dva i više proizvoda dostava je besplatna, a biće dostavljena Bex kurirskom službom.

Dostava na teritoriji Republike Srbije.

Član 10

Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Sremskoj Mitrovici.

I. Reklamacije na oštećenje u transportu:
ukoliko pri isporuci, od strane kurirske službe, uočite vidjliva oštećenja na transportnom pakovanju, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog artikla. Ukoliko artikal nije oštećen, možete potpisati prijem pošiljke.

IIReklamacije na podatke ili pogrešno isporučen artikal:
ukoliko, po prijemu i otvaranju transportnog pakovanja, ustanovite da isporučeni artikal ne odgovara naručenom artiklu ( broj, boja, sam artikal … ) ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da ispoštujete sledeće korake:
– u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pristupite aplikaciji i popunite reklamacioni list.
– da bi status reklamacije mogao biti dostupan i vidljiv u svakom momentu, potrebno je da dostavite sve potrebne podatke.
– zapakovati isporučeni artikal u originalnu ambalažu. Osigurati od ispadanja iz iste.
– poslati po uputstvima koja ćete dobiti u aplikaciji

III. Reklamacije na oštećenja nastala tokom nošenja artikla:
ukoliko, usled nošenja artikla, ustanovite da je došlo do nastajanja oštećenja i smatrate da su nastala kao posledica nesaobraznosti artikla, tj. posledica materijlanih nedostataka robe, molimo Vas da ispoštujete sledeće korake:
– pristupite aplikaciji i popunite reklamacioni list
– zapakovati artikal/ predmet reklamacije. Osigurati od ispadanja iz iste.
– poslati po uputstvima koja ćete dobiti u aplikaciji
– u roku od 8 radnih dana dobijate odgovor od Reklamacione Komisije
– odgovor Reklamacione Komisije se sastoji iz odluke da li se reklamacija prihvata ili ne. U slučaju prihvatanja, odgovor sadrži i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 radnih dana.
– Reklamaciona Komisija će odbiti reklamaciju ako je nedostatak na artiklu nastao krivicom kupca, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi artikla, nepravilno održavanje artikla ili neadekvatnim korišćenje artikla.

Član 11

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, bez obzira na razlog vraćanja, GRUBIN ONLINE prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 12

U ime GRUBIN ONLINE prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni GRUBIN ONLINE prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Član 13

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Osnovni podaci:

GRUBIN EXPORT-IMPORT D.O.O.
Adresa sedišta: Ul. Tajovskog br. 4., 22300 STARA PAZOVA, Srbija
MB: 08561281
PIB: 101245104